pátek 21. května 2010

Cestovatel Ondra Svačinka a fotka z Himalájí


Cestovatel Ondřej Svačinka navštívil místa, o nichž většina z nás ani neví, že existujou. Zdálo by se, že člověk jako on musí být těžký individualista, samotář, kterýho nezajímá dění ve Střední Evropě. Jak to vlastně Ondra má?

Půjdeš volit?
No jasně.

A nepřipadají ti český volby malicherný?
Volby pro mě znamenají naplnění morální povinnosti. Nemyslím na to, abych pomohl k vládě partaji, která přinese co nejvíc výhod lidem, jako jsem já. Tenhle „altruismus“ sice není moje typická vlastnost, ale myslim, že ve volbách funguje.

To bylo pěkně obecné, ale teď konkrétně – proč podporuješ zelený?
I přes pár mediálních kauz jsou mi zelení blízcí přístupem k ekologii, lidským právům nebo ke korupci. Ve směnovně zastávali takovou roli policajta, který upozorňuje na kauzy a rozkrádání. Mám pocit, že bez takovýho policajta se u nás líp žít nebude.

Věnoval jsi na blog fotku. Můžeš nám jí popsat?
Ta fotka má pro mě zvláštní kouzlo, protože mi připomíná jedno z těch rán, kdy prostě nemůžete jinak, než se jen a jen radovat, že jste na světě a že právě vy máte to štěstí něco takovýho zažít. Absolutní klid při východu slunce nad Himalájemi nerušený ničím…i když byla trochu zima to ráno.


Žádné komentáře:

Okomentovat