úterý 18. května 2010

Zdeněk Tyc a jeho armádní filmové cvičení

Filmový režisér Zdeněk Tyc nám na blog věnoval svoje studentské cvičení z 2. ročníku na FAMU. Film vznikl za hlubokého komunismu.

Zdeňku, kdy vznikl tenhle film?
Je z roku 1985. Legrační na tom je, že mě za tenhle film z Famu ve facto vyhodili. I když se teď film může zdát docela krotkej, dostal jsem za něj tenkrát 3-, což je známka, která se oficiálně ani neuděluje, maximálně vám můžou dát 3. Tenkrát se ale mohlo o armádě točit jen v superlativech. Myslím, že většina lidí si dneska už ani nepamatuje, jak krutej byl komunistickej režim. Nakonec jsem mohl na fakultě zůstat, ale jen proto, že jsem byl ve složité životní situaci.

Proč vlastně podporujete zelený?
To je jednoduchý - je to jediná strana, ze který necítím prospěchářství. A jsou mi veskrze sympatičtí.

Díky.

Žádné komentáře:

Okomentovat